RimWorld

Obraz Nazwa Punkty Życia Pancerz Krótki opis
Militor Militor Mało 20% Ma niewielką moc bojową, ale jest tani w hodowli i utrzymaniu.
Włóczniarz Włóczniarz Średnio 40% Przystosowany do walki na dalekich dystansach. Bardzo dobrze celuje i szybko neutralizuje cel.
Kosiarz Kosiarz Średnio 40% Szybki i zręczny mechanoid przystosowany do walki w zwarciu.
Tesseron Tesseron Średnio 40% Atakuje strzelając podpalającą wiązką promieni.
Legionista Legionista Średnio 40% Stworzony do wspierania drużyny z zasięgu. Wokół siebie generuje tarczę blokującą poviski.
Paramedyk Paramedyk Mało 20% Mały mechanoid zdolny do ratowania i leczenia rannych.
Spopielacz Spopielacz Średnio 40% Mechanoid specjalizujący się w atakach zapalających. Umożliwia szybkie zdezorganizowanie grupy przeciwnika.
Termit Termit Dużo 56% Stworzony do przebijania się przez mury i obronę przeciwnika.
Pikinier Pikinier Średnio 40% Mechanoid posługujący się bronią do walki na bardzo duże dystanse. Nie potrafi walczyć z bliska.
Centurion Centurion Bardzo dużo 75% Ultraciężki mech generujący potężne pole blokujące pociski i rakiety.
Wij Wij Bardzo dużo 72% Posiada bardzo gruby pancerz i przytłaczającą siłę ognia, dzięki czemu jest idealny do walki z statycznym przeciwnikiem.
Diabolus Diabolus Bardzo dużo 75% Ultraciężki mechanoid wyposażony w piekielną armatę. Po chwili ładowania jego broń dezintegruje wszystko w swoim zasięgu.
Królowa Wojny razem ze swoimi Jeżowcami Królowa Wojny Bardzo dużo 75% Ultraciężki mechanoid z wbudowaną stacją do tworzenia Jeżowców. Umożliwia to wysyłanie na pole bitwy ogromnych ilości małych robotów.
Jeżowiec Bojowy Jeżowiec Bojowy Bardzo mało 20% Bardzo słabe mechy, tworzone w środku Królowej Wojny.
Apokryton Apokryton Bardzo dużo 40% Mechanoidalny dowódca. Posiada umiejętność wskrzeszania niedawno zabitych mechów.