Obraz |
Nazwa |
Punkty Życia |
Pancerz |
Krótki opis |
|
Militor |
Mało |
20% |
Ma niewielką moc bojową, ale jest tani w hodowli i utrzymaniu. |
|
Włóczniarz |
Średnio |
40% |
Przystosowany do walki na dalekich dystansach. Bardzo dobrze celuje i szybko neutralizuje cel. |
|
Kosiarz |
Średnio |
40% |
Szybki i zręczny mechanoid przystosowany do walki w zwarciu. |
|
Tesseron |
Średnio |
40% |
Atakuje strzelając podpalającą wiązką promieni. |
|
Legionista |
Średnio |
40% |
Stworzony do wspierania drużyny z zasięgu. Wokół siebie generuje tarczę blokującą poviski. |
|
Paramedyk |
Mało |
20% |
Mały mechanoid zdolny do ratowania i leczenia rannych. |
|
Spopielacz |
Średnio |
40% |
Mechanoid specjalizujący się w atakach zapalających. Umożliwia szybkie zdezorganizowanie grupy przeciwnika. |
|
Termit |
Dużo |
56% |
Stworzony do przebijania się przez mury i obronę przeciwnika. |
|
Pikinier |
Średnio |
40% |
Mechanoid posługujący się bronią do walki na bardzo duże dystanse. Nie potrafi walczyć z bliska. |
|
Centurion |
Bardzo dużo |
75% |
Ultraciężki mech generujący potężne pole blokujące pociski i rakiety. |
|
Wij |
Bardzo dużo |
72% |
Posiada bardzo gruby pancerz i przytłaczającą siłę ognia, dzięki czemu jest idealny do walki z statycznym przeciwnikiem. |
|
Diabolus |
Bardzo dużo |
75% |
Ultraciężki mechanoid wyposażony w piekielną armatę. Po chwili ładowania jego broń dezintegruje wszystko w swoim zasięgu. |
|
Królowa Wojny |
Bardzo dużo |
75% |
Ultraciężki mechanoid z wbudowaną stacją do tworzenia Jeżowców. Umożliwia to wysyłanie na pole bitwy ogromnych ilości małych robotów. |
|
Jeżowiec Bojowy |
Bardzo mało |
20% |
Bardzo słabe mechy, tworzone w środku Królowej Wojny. |
|
Apokryton |
Bardzo dużo |
40% |
Mechanoidalny dowódca. Posiada umiejętność wskrzeszania niedawno zabitych mechów. |